GRATIS FRAGT PÅ KØB OVER 1299,-
LEVERING 1-2 HVERDAGE & GRATIS AFHENTNING
STORT SORTIMENT AF DANSK KVALITETSKØD
DIREKTE FRA SLAGTERIET

FAQ

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål. Vi tilføjer flere spørgsmål i takt med, at vi modtager dem fra jer. Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte os.

 

Hvad koster levering?
Det koster 69 kr. at få leveret din ordre. Ved køb over 1.299 kr. er levering gratis. Vi leverer til hele Danmark, med en leveringstid på ca. 1-2 hverdage.
Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme til at tage imod min pakke?
Chaufføren stiller pakken på et selvvalgt sted du kan notere ved bestilling, fx foran din hoveddør eller i carporten.
Er mine varer pakket forsvarligt så frostvarer ikke tør op undervejs?
Varerne bliver pakket i en flamingokasse hvori der ligger køleelementer, som skal forhindre frostvarer i at tø op. Der tillægges deraf 22 kr. i emballageomkostninger.
Hvor kan jeg tracke min ordre henne?
Du modtager et Tracking nummer der tillader dig at se hvor langt din ordre er. Følg linket og indtast dit Track&Trace nummer: https://portal.xpressen.dk/track-trace. Bemærk: når først fragtfirmaet har hentet din ordre hos os er den deres ansvar ift. levering. Alle spørgsmål heromkring bør derfor henvendes til Xpressen på telefonnummer 70 70 77 95.
Kan jeg selv afhente min ordre?
Ja, du kan afhente din ordre fra vores lager i Hassellunden 11b, 2765 Smørum. Vi har åbent for afhentning i hverdagene kl. 7-16 og lørdage kl. 10-12. Du modtager en besked når din ordre er klar til afhentning.
Hvor længe er min ordre undervejs?
Fragtfirmaet har din ordre i max 24 timer fra det bliver afhentet hos os. Dette sikrer at dit kød opretholder de rette temperaturer gennem hele processen.
Hvor kommer jeres danske kød fra?
Al vores kød kommer fra Dansk landbrug, vi arbejder udelukkende med Dansk kødkvæg. Vi har desuden egen slagteri i Slagelse. Vores lager er beliggende i Smørum hvorfra vi udleverer varer til både afhentning og levering.
Hvem skal jeg kontakte hvis der er fejl i min levering?
Oplever du fejl eller mangler i din levering bedes du kontakte os hurtigst muligt via telefon på 70 60 33 33, eller via mail på info@koedhuset.dk, så vi kan finde en løsning.
Er jeres kød GMO og hormonfrit?
Ja 100%. Vi går højt op i at levere kvalitetskød der kommer fra dyr der har det godt, hvilket er vigtigt bliver afspejlet i det færdige produkt.
Hvad gør jeg hvis der sidder der for meget afpuds på mit kød?
Vi tilbyder ingen refusion når det omhandler afpuds. Vi betaler samme kilopris når vi indkøber varerne, hvorfor det også bliver solgt med samme princip.
Kan jeg komme og købe kød hos jer uden at have lagt en bestilling først?
Ja det er muligt indtil kl. 13 alle hverdage, på vores adresse i Smørum. Betaling foregår med betalingskort eller MobilePay. Bemærk dog at der kan forekomme travlhed, det er derfor nemmest for alle parter at køb foretages via vores webshop.
Hvad er holdbarheden på kødet fra jeg har modtaget det?
Du kan under hvert produkt på vores hjemmeside læse nærmere om opbevaring samt holdbarhed af det specifikke stykke kød. Så er du sikret frisk velsmagende kød i længere tid.
Hvad gør jeg hvis vægten på kødet jeg har bestilt ikke passer med det der står på hjemmesiden?
Oplever du at vægten på kødet ikke svarer til det du har bestilt, bedes du kontakte os hurtigst muligt så vi kan afgøre om der er tale om en eventuel refusion.
Hvad gør jeg hvis jeg har fortrudt mit køb, men allerede har modtaget varerne?
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag du har modtaget varerne fra os. Du skal kontakte os med det samme så vi er opmærksomme på at vi får noget retur. Bemærk at du som kunde er ansvarlig for fragtomkostningerne herom, samt at det naturligvis ikke er muligt at returnere varer hvor emballagen er brudt, eller hvor kødet har været opbevaret i de forkerte temperaturer i mellemtiden.
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?
Det er muligt at betale med Dankort, Visa Electron, Mastercard, Visa, JCB, MobilePay, Apple Pay, Google Play samt ViaBill. Ved køb med ViaBill bedes du læse betingelsersene på følgende link: https://viabill.com/dk/legal/viabill/. Det er desuden også muligt at betale med bankoverførsel (her er du dog ikke beskyttet af indsigelsesordningen).
Hvad er leveringsmulighederne hvis jeg bor på en ikke-brofast ø?
Vi leverer i hele Danmark. Vær dog opmærksom på at levering typisk tager en ekstra dag når adressen befinder sig på en ikke-brofast ø. Bestil derfor senest 2 dage før du skal bruge kødet.
Hvor engageret er i, i arbejdet med dyrevelfærd?
Vi tror på at give vores dyr den mest mulige opvækst, hvor de får lov til at trives i naturlige omgivelser. Vi er samtidig også dybt forpligtede til miljøet, hvorfor vi investerer i grøn energi vha. vores egne fotovoltaiske systemer og udnytter naturressourcerne ansvarligt.
Hvad gør jeg hvis der er brud på kølekassen eller på de vakuumpakkede varer?
I tilfælde af der er sket skade på kølekassen eller indpakningen på varerne, skal du med det samme gøre chaufføren opmærksom på dette, og efterfølgende kontakte os. Det er desuden vigtigt at du tager billede af skaden og sender det til os.
Er det muligt at bestille kød i større mængder?
Ja det er det. Det vil være en god ide at kontakte os inden, så vi kan sørge for at have det hele på lager.
Er billederne på webshoppen jeres egne?
Ja. Vi tager vores egne billeder, da det er vigtigt for os at billederne så vidt muligt afspejler det produkt vores kunder modtager - med forbehold om at afpuds naturligvis kan variere.