FAQ

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål.

Det koster 89 kr. at få leveret din ordre. Ved køb over 1.999 kr. er levering gratis. Vi leverer til hele Danmark, med en leveringstid på ca. 1-3 hverdage.

Chaufføren stiller pakken på et selvvalgt sted du kan notere ved bestilling, fx foran din hoveddør eller i carporten.

Varerne bliver pakket i en flamingokasse hvori der ligger køleelementer, som skal forhindre frostvarer i at tø op. Der tillægges deraf 35 kr. i emballageomkostninger.

Når du har placeret din ordre, vil du modtage et Track & Trace nummer, hvor du kan følge din pakke, indtil den lander sikkert hos dig. Her kan du se, hvad tid på dagen, du modtager din pakke .

Ja, du kan afhente din ordre fra vores lager i Hassellunden 11b, 2765 Smørum. Vi har åbent for afhentning i hverdagene kl. 7-16 og lørdage kl. 10-12. Du modtager en besked når din ordre er klar til afhentning.

Fragtfirmaet har din ordre i max 24 timer fra det bliver afhentet hos os. Vi benytter os af køletransport, så din pakke ikke overskrider den tilladte temperatur for kølevare.

Al vores kød kommer fra Dansk landbrug, vi arbejder udelukkende med Dansk kødkvæg. Vi har desuden egen slagteri i Slagelse. Vores lager er beliggende i Smørum hvorfra vi udleverer varer til både afhentning og levering.

Oplever du fejl eller mangler i din levering bedes du kontakte os hurtigst muligt via telefon på 70 60 33 33, eller via mail på info@koedhuset.dk, så vi kan finde en løsning.

Ja, vi går højt op i at levere kvalitetskød der kommer fra dyr der har det godt, hvilket er vigtigt bliver afspejlet i det færdige produkt.

Vi tilbyder ingen refusion når det omhandler afpuds. Vi betaler samme kilopris når vi indkøber varerne, hvorfor det også bliver solgt med samme princip.

Ja det er muligt indtil kl. 13 alle hverdage, på vores adresse i Smørum. Betaling foregår med betalingskort eller MobilePay. Bemærk dog at der kan forekomme travlhed, det er derfor nemmest for alle parter at køb foretages via vores webshop.

Du kan under hvert produkt på vores hjemmeside læse nærmere om opbevaring samt holdbarhed af det specifikke stykke kød. Så er du sikret frisk velsmagende kød i længere tid.

Oplever du at vægten på kødet ikke svarer til det du har bestilt, bedes du kontakte os hurtigst muligt så vi kan afgøre om der er tale om en eventuel refusion.

Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag du har modtaget varerne fra os. Du skal kontakte os med det samme så vi er opmærksomme på at vi får noget retur. Bemærk at du som kunde er ansvarlig for fragtomkostningerne herom, samt at det naturligvis ikke er muligt at returnere varer hvor emballagen er brudt, eller hvor kødet har været opbevaret i de forkerte temperaturer i mellemtiden.

Det er muligt at betale med Dankort, Visa Electron, Mastercard, Visa, JCB, MobilePay, Apple Pay, Google Play samt ViaBill. Ved køb med ViaBill bedes du læse betingelsersene på følgende link: https://viabill.com/dk/legal/viabill/. Det er desuden også muligt at betale med bankoverførsel (her er du dog ikke beskyttet af indsigelsesordningen).

Vi leverer i hele Danmark. Vær dog opmærksom på at levering typisk tager en ekstra dag når adressen befinder sig på en ikke-brofast ø. Bestil derfor senest 2 dage før du skal bruge kødet.

Vi tror på at give vores dyr den mest mulige opvækst, hvor de får lov til at trives i naturlige omgivelser. Vi er samtidig også dybt forpligtede til miljøet, hvorfor vi investerer i grøn energi vha. vores egne fotovoltaiske systemer og udnytter naturressourcerne ansvarligt.

I tilfælde af der er sket skade på kølekassen eller indpakningen på varerne, skal du med det samme gøre chaufføren opmærksom på dette, og efterfølgende kontakte os. Det er desuden vigtigt at du tager billede af skaden og sender det til os.

Ja det er det. Det vil være en god ide at kontakte os inden, så vi kan sørge for at have det hele på lager.

Ja. Vi tager vores egne billeder, da det er vigtigt for os at billederne så vidt muligt afspejler det produkt vores kunder modtager - med forbehold om at afpuds naturligvis kan variere.